Kantoorverhuizing

Naadloze overgang van uw activiteit op een andere locatie

Als onderneming wenst u dat uw verhuizing zo min mogelijk de activiteiten van uw bedrijf beïnvloedt, bij zowel een interne als externe verhuizing van uw activiteiten.

De verhuizing van uw kantoren verzorgen wij dan ook rekening houdend met de duidelijke richtlijnen die worden gegeven door de ondernemer of in samenspraak met de projectleider. Wij werken met professionele ervaring uw kantoorverhuizing af wat betreft kantoorinrichting en behandeling van dossiers en documenten.
Onze ervaring is gebaseerd op een actieve en intensieve samenwerking met speciaalzaken van designkantoormeubilair gezien onze uitstekende reputatie. Referenties kunnen wij dan ook steeds op uw uitdrukkelijke vraag doorgeven.

Tot slot maken wij er een punt van de afgesproken planning, data en uren steeds te respecteren. Kortom, onze nuttige tips en ervaring vullen uw wensen als onderneming aan en zorgen voor een naadloze overgang van uw activiteit op een andere locatie.

Onze garanties

  • Accuraat inpakken en correct herplaatsen van uw archief
  • Professionele demontage en montage van kantoormeubilair
  • Snelle en accurate aanpak van de planning
  • Duidelijke afspraken op het terrein wat betreft de praktische aanpak van de verhuizing
  • Vastleggen van data en tijdstippen die wij steeds respecteren